Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Каналы в системе маркетинговой политики распределения инноваций Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 318468388 236617261
2012 Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 883715064 1018748734
2012 Оптимізація витрат підприємств промисловості будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 40451067 35529763
2012 Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 567751 601477
2012 Управління товарною політикою у системі розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3200643 3376562
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 34971084 50733248
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 5575106 8362845
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 8258693 2460040
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 653175338 1352532758
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132745 11766364